CONSUMENT
Waar kan ik Madison artikelen bestellen/kopen?
Madison werkt met een dealernetwerk en levert niet rechtstreeks aan de eindconsument. Wij leveren uitsluitend aan bedrijven. Voor onze producten kun je terecht bij een van onze dealers bij jou in de buurt.
Let op: onze dealerlocator bestaat alleen uit dealers in Nederland.
Waar kan ik terecht bij garantiekwesties?
Gezien we met een dealer netwerk werken, adviseren we contact op te nemen met de betreffende dealer waar je je product(en) destijds heeft aangeschaft.
Zij zullen je eerste aanspreekpunt zijn voor vragen m.b.t. het product.
Ook zullen zij verantwoordelijk zijn voor eventuele garantie en/of reparatie van jouw aankoop, of kunnen zij onderdelen voor jou bij ons bestellen.
MADISON DEALER WORDEN
Hoe kan ik een dealer van Madison artikelen worden?
Je kunt een dealer van Madison artikelen worden door hier jouw bedrijfsgegevens achter te laten en Madison dealer worden aan te vinken. Jouw aanvraag wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld en er wordt contact met je opgenomen.
Hoe kan ik een showroom afspraak aanvragen?
U kunt via ons contactformulier een afspraak aanvragen in onze showroom. Vink de reden aan: Aanvraag showroomafspraak
Hoe kan ik een afspraak aanvragen om de mogelijkheden voor de Concept store te bespreken?
Je kunt een afspraak aanvragen via ons contactformulier en de optie Geïnteresseerd in concept store aanvinken.
MIJN ACCOUNT
Wat kan ik vinden onder Mijn gegevens?
In dit overzicht kun je de klantgegevens bekijken die bij ons bekend zijn, zoals je klantnummer en contactgegevens. Je kunt in dit menu ook je wachtwoord wijzigen en een verzoek tot wijziging indienen om je gegevens te wijzigen.
Wat kan ik vinden onder Mijn orderhistorie?
In dit overzicht zijn al je geplaatste orders te vinden, ook orders die niet via de webshop zijn geplaatst. Verder kun je hier je orders kopiëren of exporteren in de vorm van een Excelbestand. Daarnaast kun je ook de EAN codes en afbeeldingen downloaden per order.
Wat kan ik vinden onder Mijn weborders?
In dit overzicht zijn alleen je geplaatste weborders te vinden. Verder kun je hier je orders kopiëren of exporteren in de vorm van een Excelbestand. Daarnaast kun je ook de EAN codes en afbeeldingen downloaden per order.
Wat kan ik vinden onder Mijn facturen?
In dit overzicht vind je alle facturen van geplaatste orders. Je kunt het volledige overzicht kopiëren of exporteren als een Excel-bestand (.xlsx of .csv) of PDF. Wil je een individuele factuur exporteren? Klik dan op de PDF-knop aan de rechterkant van de factuurregel.
Wat kan ik vinden onder Mijn creditnota's?
In dit overzicht vind je alle creditnota's van geplaatste orders. Je kunt het volledige overzicht kopiëren of exporteren als een Excel-bestand (.xlsx of .csv) of PDF. Wil je een individuele creditnota exporteren? Klik dan op de PDF-knop aan de rechterkant van de creditnotaregel.
Wat kan ik vinden onder Mijn favorieten?
Je kunt producten als favoriet markeren door op het hartje te klikken in de catalogus of op de productpagina, zodat je ze snel terugvindt voor herhaalde of toekomstige bestellingen. Onder 'Mijn favorieten' kun je deze eenvoudig beheren en in lijsten organiseren voor meer overzicht. Om een nieuwe favorietenlijst te maken staat rechtsboven de optie '+ nieuwe favorietenlijst'.
De favorietenlijsten hebben twee handige funties:
- In winkelmand: Met deze knop plaats je in een keer alle artikelen uit de je favorietenlijst in je winkelmandje.
- PDF: Hiermee download je een PDF bestand van je favorietenlijst met afbeelding.
Wat kan ik vinden onder Account instellingen?
In dit overzicht kun je de volgende account instellingen wijzigen:
- E-mail taal: De voorkeurstaal voor het ontvangen van e-mails vanuit de portal kun je hier instellen.
- Zoek resultaten weergave modus: Kies hoe je zoekresultaten worden weergegeven, bijvoorbeeld als lijst of overzicht.
- Lokalisatie: Stel je locatie in voor relevante functionaliteiten en instellingen.
- CSV scheidingsteken: Bepaal het scheidingsteken voor CSV-bestanden, zoals een komma of puntkomma.
Wat kan ik vinden onder Mijn concept orders?
Het is mogelijk dat wij een order voor je samenstellen, bijvoorbeeld op basis van een offerteaanvraag of telefonisch contact. In dat geval wordt de samengestelde order als conceptorder toegevoegd aan je account.
Een conceptorder is nog niet definitief. Je dient deze zelf om te zetten naar een definitieve order in de webshop. Je kunt je conceptorder terugvinden onder 'Mijn conceptorders' en hebt de volgende mogelijkheden:
- Bekijken
- Exporteren naar CSV
- Exporteren naar PDF
- In winkelmand plaatsen
- Verwijderen
Wat kan ik vinden onder Mijn backorders?
In dit overzicht vind je alle openstaande orderregels. Bij elke regel wordt een mogelijke verzenddatum vermeld. Houd er echter rekening mee dat dit niet altijd de exacte verzenddatum is, omdat verzending pas plaatsvindt wanneer er voldoende voorraad beschikbaar is voor levering. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via verkoop@madison.nl.
Let op: hierbij worden ook de artikelen uit nieuwe orders mee genomen.
Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?
Ben je je wachtwoord vergeten?
- Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen met je gebruikersnaam. Klik op de inlogknop en vervolgens op de optie Wachtwoord vergeten?. Er wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres. Heeft u niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of per mail naar verkoop@madison.nl.
Ben je je gebruikersnaam vergeten?
- Als je je gebruikersnaam vergeten bent, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken via het contactformulier of per mail naar verkoop@madison.nl.
PRODUCTEN
Hoe kan ik bij Madison bestellen?
Bestellen is mogelijk als je klant bent en bent ingelogd in ons B2B-klantenportaal. Ben je nog geen klant of ben je kant en heb je nog geen inlog? Vul dan ons contactformulier in.
Let op: Wij leveren uitsluitend aan zakelijke klanten.
Waar kan ik de productinformatie vinden?
Klik op het product waarvan je informatie nodig hebt. Onderaan de productdetailpagina staat alle informatie die je nodig hebt. Mocht je toch iets missen, dan kun je contact opnemen met verkoop@madison.nl of via ons contactformulier.
Waar kan de afbeeldingen van de Madison producten downloaden?
Je kunt de afbeeldingen per stuk downloaden door op de rechtermuisknop te drukken en vervolgens op download te klikken. Als je een klant bent en bent ingelogd is er een functie om alle afbeeldingen uit je bestelling in een keer te downloaden. Dit wordt dan een ZIP-bestand.
Onze klanten kunnen in het tabblad downloads een kopie van onze Customer Dropbox 2025 toevoegen om vervolgens de afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.
Waar kan ik de instructies van de Madison parasols vinden?
Je kunt de instructievideo's voor jouw parasol vinden op:
- De productdetailpagina van de parasol.
- Op ons Youtubekanaal.
- Op onze Vimeo pagina.
Waarom kan ik een artikel niet terugvinden op de webshop?
Het kan zijn dat een uitlopend artikel betreft en niet meer in ons assortiment zit. Wel is er vaak een alternatief beschikbaar op onze webshop. Mocht je toch nog vragen hebben over dit artikel, neem dan contact op via het contactformulier.
Ik heb een vlek in mijn kussen, hoe krijg ik deze eruit?
Op onze kussen onderhoud pagina staat een 3 stappen uitleg over het verwijderen van vlekken.
CONTACT
Hoe neem ik contact met op met Madison?
Je kunt contact opnemen met ons via:
- Ons contactformulier op onze website.
- Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 08:00 – 12:30 en 13:00 - 16:30 op +31 (0)546-817146.